OTP banka s številnimi ukrepi izboljšala dostopnost za osebe z invalidnostjo
OTP banka je sporočila, da je pravočasno in v celoti prilagodila svoje storitve zahtevam novega Zakona o dostopnosti do proizvodov in storitev za invalide, ki je začel veljati 28. junija 2025. Z različnimi ukrepi je dostop do bančnih storitev po novem bolj prijazen vsem, tudi osebam z različnimi oblikami invalidnosti.
Kot so poudarili v banki, je cilj ustvariti prostor, kjer se vsak uporabnik počuti dobrodošlega, postopek pa je varen, enostaven in brez ovir. Med ključnimi spremembami so fizična prilagoditev poslovalnic brez arhitekturnih ovir, taktilne oznake in Braillova pisava za slepe in slabovidne, slušne zanke za gluhe in naglušne ter nadgrajeni bankomati s taktilnimi tipkovnicami in zvočnimi vmesniki na izbranih lokacijah.
Na področju digitalne dostopnosti so spletna stran, spletna in mobilna banka opremljene s funkcijami za bralnike zaslona, visoke kontraste, povečavo besedila in navigacijo prek tipkovnice. Prav tako je poenostavljen postopek identifikacije prek elektronskih kanalov. Uporabnikom so na voljo telefonska podpora, klepetalnik in elektronska pošta.
Posebno pozornost so v banki namenili tudi izobraževanju zaposlenih, ki zdaj bolje razumejo potrebe oseb z invalidnostjo in so usposobljeni za pomoč in spremstvo. OTP banka s tem poudarja, da dostopnost ni le infrastruktura, temveč tudi odnos in razumevanje, ki ju ustvarja vključujoča bančna kultura.