Volkswagen za mednarodno predstavitev nove Californie izbral Slovenijo

Nemški avtomobilski proizvajalec Volkswagen je za mednarodno novinarsko predstavitev nove generacije avtodoma California izbral Slovenijo. Državo je tako ta mesec obiskalo približno 200 avtomobilističnih novinarjev z vsega sveta, ki so ob tem spoznavali nekatere največje slovenske turistične znamenitosti.

Volkswagen za mednarodno predstavitev nove Californie izbral Slovenijo

Novinarji, ki so Slovenijo obiskali v več skupinah, so lahko novo generacijo avtodoma na osnovi Volkswagnovega kombiniranega vozila Multivan v podaljšani različici preizkusili na terenu v Sloveniji.

Kot so za STA pojasnili v družbi Porsche Slovenija, ki zastopa znamko Volkswagen, je razgibana pokrajina omogočila temeljit preizkus tako voznih kot bivalnih lastnosti nove Californie, ki jo je nemški koncern prvič predstavil maja.

Vozila so prevzeli na letališču na Brniku. Po poti so prek prelaza Vršič nato obiskali dolino reke Soče. Sledil je obisk Obale in skok še na hrvaško stran Istre. Med preizkusom so se novinarji ustavili še v Lipici in obiskali Predjamski grad pri Postojni.

Kot so pojasnili pri Porsche Slovenija, so novinarji poleg vtisov o novem vozilu tako v svet ponesli tudi "besedo in sliko o lepotah Slovenije".

Volkswagen poleg tega v novinarskem gradivu za predstavitev vozila uporablja fotografije, posnete med preizkusom v Sloveniji, so dodali.

Publish the Menu module to "offcanvas" position. Here you can publish other modules as well.
Learn More.